Jordicentellas Jordicentellas
CAMI DELS MONJOS
Tipo de Entrada: CUADERNO

Hola,

Aquest cop hem fet el Camí dels Monjos. És una ruta històrica que uneix el Monestir de Sant Cugat i La Mola, que segur que ha canviat moltissim amb els anys i que tot i que es veritat que fins a Matadepera no es cap meravella, val la pena fer sencera al menys un cop.

Son quasi 27 km: els primers 20 en fals pla que sempre tira cap amunt; i els últims, la pujada a La Mola.

La sortida no va acabar d'anar be: dues persones ens van haver de deixar per un problema laboral (si, en diumenge), una de les noies ha acabat amb els peus destrossats. La resta, pel motiu que fos, vem anar baixant el ritme desde la tercera hora i aixó va provocar que la sortida se'ns fes llarga.

Despres, un cop a dalt, unes bones seques amb el que més l'hi agradi a cadascu i cap el coll d'Estenalles, on el meu pare va deixar el cotxe (ha pujat a La Mola a dinar amb la colla) i ens esperava una persona més que ens havien de portar cap a casa.

Companys de sortida: Antonio, Dani, Sonia, Borja, Eli, Rocio, Nacho i jo. En Joan, que va pujar des de el Coll d'Estenalles per dinar amb nosaltres i en Carles, que ens va venir a buscar. Gràcies a tots per acompanyar-me un cop mes.

Jordi.

Álbums de Fotos relacionados:

añadir nuevo comentario

Sunday 12 de June de 2011
Cami dels Monjos
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Fotos de l'excursió seguint l'històric Camí dels Monjos

Sunday 1 de May de 2011, 18:11:17
GR 92 Garraf - Sitges (una part)
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios

Hola,

Sortida molt fàcil entre El Garraf i Sitges seguint una part del GR92. De fet no he arribat a fer l'etapa sencera, que va del Garraf a Vilanova (queda pendent).

Excursió sense grans dificultats, però amb una mica de tot: senders a les pujades i baixades de les dues "muntanyes" que es passen, camins amples, d'altre parts asfaltades i una part molt desagradable que passa pel costat d'una fàbrica de ciment. He anat amb un ritme molt viu: 3h caminat, 3:30 comptant les parades.

Molt maques les vistes del mar, que durant molts estona es veu a ma esquerre, i espectaculars les vistes de Sitges cap al final de la caminada, en especial les que s'obtenen desde el mirador.

Una mica és de dos anys després, he tornat a trepitjar Sitges... molts records. Gràcies Aida.

Aquest cop, tot i que no es recomenabel, he anat sol. Tampoc esta malament, de tant en tant.